Przygotowaliśmy nowe narzędzie do szacowania stawek za usługę publikacji artykułów sponsorowanych na Twoim blogu.
Kalkulator bazuje na danych z 16 000 blogów i serwisów internetowych oferujących usługę publikacji artykułów sponsorowanych. Analizuje ponad 20 000 ofert. Kalkulator bazuje na 4 podstawowych parametrach:
- UU – Unikalnych Użytkowników odwiedzających serwis miesięcznie
- DR – Domain Rating – wskaźnik autorytetu domeny od Ahrefs
- TF – Trust Flow – wskaźnik autorytetu domeny od Majestic
- CF – Citation Flow – wskaźnik jakości wszystkich backlinków do domeny od Majestic
Jak działa kalkulator wynagrodzenia za artykuły sponsorowane?
Wprowadzasz 4 wartości, które odpowiadają parametrom twojego serwisu lub bloga. System wybiera spośród posiadanych w bazie ofert ok 30-50 najbardziej zbliżonych do Twojego serwisu i wylicza różnego rodzaju średnie wraz z proponowanym wynagrodzeniem uwzględniając różnice w UU oraz współczynnikach jakościowych.
Dla przykładu, jeżeli w zestawieniu wszystkich 4 parametrów, któryś będzie odstawał od parametrów wszystkich porównywanych ofert, kalkulator skoryguje proponowaną kwotę uwzględniając bonus (jeżeli Twoje parametru są lepsze) lub karę (jeżeli Twoje parametry są gorsze).
Co dokładnie podaje kalkulator?
Kalkulator zwraca następujące informacje:
Cena – proponowana cena za publikację artykułu sponsorowane dla reklamodawcy Algorytm oblicza średnią wraz z uwzględnieniem różnic jakości blogów w analizowanej próbce. |
Cena – dla blogera w Whitepress Whitepress pobiera jedną z największych prowizji. Sięga ona niema ok 77% ceny uzyskiwanej przez blogera. |
Cena – dla blogera w Linkhouse Linkhouse pobiera sporą prowizję. Jest ona równa 50% ceny uzyskiwanej przez blogera. |
Cena dla reklamodawcy- średnia arytmetyczna |
Cena dla reklamodawcy – średnia harmoniczna |
Cena dla reklamodawcy – mediana |
Cena dla reklamodawcy – minimalna (spośród ujętych w porównaniu blogów i serwisów) |
Cena dla reklamodawcy – maksymalna (spośród ujętych w porównaniu blogów i serwisów) |
Liczba przeanalizowanych najbardziej podobnych blogów |
Min-Max Unikalnych Użytkowników / miesiąc (spośród ujętych w porównaniu blogów i serwisów) |
Min-Max Domain Rating (DR) (spośród ujętych w porównaniu blogów i serwisów) |
Min-Max Trust Flow (TF) (spośród ujętych w porównaniu blogów i serwisów) |
Min-Max Citation Flow (CF) (spośród ujętych w porównaniu blogów i serwisów) |
Uwaga! Kalkulator nie uwzględnia kosztu przygotowania publikowanego artykułu sponsorowanego!
Skorzystajcie, sprawdźcie, skomentujcie 🙂