Żyjemy w epoce cyfrowej, a to oznacza, że większość naszych aktywności, zarówno w perspektywie usługowej, konsumenckiej, jak i biznesowej, przeniosła się do przestrzeni sieciowej. W naturalny więc sposób Internet stał się również kanałem promocji, reklamy i naturalnym motorem napędowym działalności w wielu branżach. Trudno sobie dziś wyobrazić skuteczną politykę biznesową, sukces na jakimkolwiek rynku czy rozwój przedsiębiorstwa bez inwestycji w stworzenie strony internetowej. Jakie byłby podstawowe zalety posiadania witryny firmowej? Przede wszystkim dzięki tej platformie możemy docierać do potencjalnych klientów i partnerów biznesowych, a tym samym budować w nich poczucie przywiązania do naszej marki i dbać o jej wizerunek. Poza marketingiem internetowym warto zwrócić uwagę, że e-commerce to dzisiaj najskuteczniejszy kanał dystrybucji towarów i usług. Sklepy internetowe osiągają bowiem dużo wyższe wyniki sprzedażowe niż salony stacjonarne. Czy tworzenie stron www się opłaca? Ile kosztuje zlecenie projektu strony internetowej profesjonalnej agencji? W jaki sposób pozycjonowanie stron może poprawić widoczność naszego biznesu w internecie? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdą Państwo w niniejszym artykule.
- Strony internetowe a budowanie wizerunku firmy w sieci
- Projektowanie stron internetowych dla biznesu – zaufaj specjalistom
- Jak strona www wpływa na relację z klientami i budowanie skojarzeń z marką
- Ile kosztuje strona internetowa – inwestycja, która się opłaca
- Optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek
Strony internetowe a budowanie wizerunku firmy w sieci
W dobie dynamicznego rozwoju e-marketingu i e-commerce strona internetowa to absolutny must have dla każdej firmy, która pragnie się rozwijać, pozyskiwać nowych klientów oraz partnerów biznesowych, a także konkurować z innymi podmiotami ze swojej branży. Wdrażając i utrzymując profesjonalną stronę www tak na prawdę profilujemy wizytówkę swojej działalności w sieci. Nie ma bowiem wątpliwości, że poszukując interesującej oferty, produktów czy usług, potencjalni klienci w pierwszej kolejności sięgają po narzędzia sieciowe. Tworzenie stron internetowych to również najefektywniejsza ścieżka promowania swojej marki w internecie, a tym samym tworzenia kanału kontaktu ze swoimi klientami i budowania pozytywnego oraz transparentnego wizerunku brandu.
Projektowanie stron internetowych dla biznesu – zaufaj specjalistom
Tworzysz stronę internetową swojej firmy, ale nie wiesz, od czego zacząć? Rzecz jasna polegając na intuicyjnych kreatorach witryn i przyjazny programach dla amatorów, możemy pokusić się o projekt strony www DIY, nie wymagający od nas rozległej wiedzy w tym zakresie. Warto jednak pamiętać, że takie strony internetowe przeważnie nie realizują najbardziej wyśrubowanych wyników biznesowych, posiadają naturalne ograniczenia, mogą okazać się mało przyjazne dla użytkowników. Zdecydowanie lepszym pomysłem będzie powierzenie tego zadania doświadczonym specjalistom, którzy od lat śledzą trendy rynku i nowinki z zakresu e-marketingu, zajmując się tworzeniem stron internetowych dla firm odnoszących sukcesy w swoich branżach.
Jak strona www wpływa na relację z klientami i budowanie skojarzeń z marką
Jak posiadanie strony www umożliwia nawiązanie lepszych relacji z klientami i ich sukcesywne pogłębiania, a przy okazji ułatwia budowanie pozytywnych skojarzeń z marką? To bardzo proste. Strona internetowa jest rodzajem cyfrowej wizytówki naszej działalności. Pozwala klientom śledzić nasze poczynania, aktualizacje ofert i akcje promocyjne. Ale to nie jedyny aspekt, dzięki któremu strona www buduje więź klienta z naszą marką. Co bardzo ważne – zrzeszając użytkowników, staje się platformą komunikacji między firmą a klientem, w czym niezawodne okazują się newslettery, jak i funkcja rejestracji indywidualnego konta użytkownika z dopasowaniem treści reklamowych do jego zainteresowań. Dzięki stronie www otrzymasz najlepsze narzędzie sprzedażowe. Dane z ostatnich lat jednoznacznie potwierdzają, że e-commerce pozwala na osiągnięcie dużo wyższych wyników niż sprzedaż w salonach stacjonarnych.
Ile kosztuje strona internetowa – inwestycja, która się opłaca
Im więcej zainwestujemy w stworzenie najlepszej strony naszego biznesu, tym większe zyski możemy osiągnąć dzięki sukcesywnej optymalizacji i dostosowywaniu treści do sprofilowanych wcześniej wymagań i oczekiwań klientów. Koszt utrzymania prostej strony DIY wiąże się z wydatkiem ok. 25 zł na miesięczną subskrypcję. W przypadku rozbudowany strony przy użyciu bardziej zaawansowanych narzędzi, którymi dysponują zazwyczaj firmy zajmujące się wdrażaniem i utrzymaniem witryn, kwota ta może sięgnąć od 80 do nawet 200 000 zł. W tym przypadku możesz jednak liczyć na indywidualne podejście i pełne zaangażowanie doświadczonego zespołu. Firmy te pomagają nie tylko stworzyć stronę internetową, ale konsekwentnie ją doskonalić.
Optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek
W tworzeniu stron www bardzo istotna pozostaje optymalizacja treści i samej nawigacji witryny. Responsywne strony www automatycznie dopasowują się do rozdzielczości rozmaitych urządzeń, więc klienci będą mogli odwiedzić naszą witrynę nie tylko na komputerach stacjonarnych czy laptopach, ale także śledzić zmiany na niej za pośrednictwem smartfonów. To naturalne, że klienci najczęściej wybierają oferty tych stron, które wyświetlają się na szczycie listy wyszukiwania najpopularniejszych przeglądarek. Przemyślana optymalizacja pozwala piąć się w górę w wyszukiwarce Google, niezmiennie najpopularniejszym tego typu narzędziu sieciowym.