Platforma sprzedażowa Shoper cieszy się dużym zainteresowaniem wśród osób, które chcą stworzyć atrakcyjny sklep internetowy. Wyposażona jest w wiele przydatnych funkcji, a w swoim panelu posiada szereg modułów pozwalających na podjęcie skutecznych działań mających na celu pozycjonowanie sklepów opartych o tę platformę. Każdy przedsiębiorca, który zdaje sobie sprawę z tego, jak duże znaczenie dla wyników sprzedażowych ma odpowiednia pozycja jego witryny w wynikach wyszukiwania, powinien zlecić specjalistom lub samodzielnie zająć się działaniem, jakim jest pozycjonowanie sklepu Shoper. Jak powinna wyglądać optymalizacja SEO Shoper? Podpowiadamy.
Pozycjonowanie sklepów Shoper a optymalizacja hierarchii kategorii sklepu
Zwłaszcza początkujący przedsiębiorcy, nie mają odpowiedniej wiedzy i doświadczenia, które pozwoliłoby im odpowiednio przeprowadzić działania mające na celu pozycjonowanie Shoper. Z tego powodu, warto takie zadanie powierzyć specjalistom, którzy na co dzień zajmują się działaniami takimi jak optymalizacja SEO Shoper, aby mieć pewność, że będą one wykonane prawidłowo. Agencja SEO, która wykonuje Shoper pozycjonowanie to na przykład firma Widoczni. Specjaliści z tej firmy, w pierwszej kolejności zwrócą uwagę na optymalizację hierarchii kategorii sklepu, usystematyzują je i uporządkują tak, aby były logiczne, intuicyjne i zrozumiałe dla użytkowników, a także wyszukiwarek.
W ramach tego działania uporządkują kategorie główne, stworzą podkategorie, zmienią ich nazwy, aby były one zrozumiałe, krótkie i opisowe, przeprowadzą także optymalizację adresów URL kategorii, aby były one przyjazne dla SEO i dodadzą opisy kategorii. Pozycjonowanie sklepu Shoper wymaga również przeanalizowania ścieżki nawigacji i dopasowania jej w taki sposób, aby ułatwiła ona poruszanie się po sklepie zarówno użytkownikom, jak i robotom. Specjaliści sprawdzą również szybkość ładowania strony, jej responsywność i bezpieczeństwo.
Pozycjonowanie sklepu Shoper a optymalizacja treści
Pozycjonowanie sklepów Shoper wymaga również optymalizacji treści znajdującej się na naszej witrynie internetowej. Specjaliści z agencji SEO, takiej jak firma Widoczni, którzy oferują usługę, jaką jest Shoper pozycjonowanie, dopasują odpowiednie słowa kluczowe do każdej z podstron, a następnie stworzą unikatowe meta title i meta description oraz opisy kategorii, wykorzystując nagłówki H1, H2, a także słowa kluczowe, które wybiorą na podstawie dogłębnego researchu wyszukiwanych przez potencjalnych klientów fraz. W ramach optymalizacji treści należy zwrócić uwagę zarówno na te znajdujące się na stronie głównej, jak i nagłówki oraz linkowanie wewnętrzne.
Pozycjonowanie Shoper a optymalizacja techniczna strony
Pozycjonowanie sklepów Shoper wymaga również zoptymalizowania strony pod kątem technicznym. Specjaliści z agencji SEO mogą więc zmienić mapę witryny, a także dodać instrukcję dla wyszukiwarek na temat indeksowania strony w pliku robots.txt. Zajmą się również szeregiem czynności związanych z kodem strony oraz innymi technicznymi aspektami, które w istotny sposób wpływają na widoczność sklepu po wynikach wyszukiwania. Więcej informacji na stronie: https://widoczni.com/pozycjonowanie-sklepu-internetowego/shoper/.